You Raise Me Up (你鼓舞了我)

 You Raise Me Up (你鼓舞了我)

Lyrics [中英歌詞] :

When I am down and oh my soul so weary 當我沮喪的時候, 噢 我的靈魂如此疲憊 When troubles come and my heart burdened be 當麻煩來臨時, 而我心沉重 Then, I am still and wait here in the silence 然而, 我依舊在此沉默靜待 Until you come and sit awhile with me 直至你到來, 並與我小坐片刻 You raise me up so I can stand on mountains 你鼓舞了我, 所以我能夠站立在群山之上 You raise me up to walk on stormy seas 你鼓舞了我, 讓我能夠穿越狂風暴雨的海面 I am strong when I am on your shoulders 當我依靠在你的肩上時, 我堅強了起來 You raise me up… to more than I can be 你鼓舞了我...讓我能夠超越自己 You raise me up so I can stand on mountains 你鼓舞了我, 所以我能夠站立在群山之上 You raise me up to walk on stormy seas 你鼓舞了我, 讓我能夠穿越狂風暴雨的海面 I am strong when I am on your shoulders 當我依靠在你的肩上時, 我堅強了起來 You raise me up… to more than I can be 你鼓舞了我...讓我能夠超越自己 You raise me up so I can stand on mountains 你鼓舞了我, 所以我能夠站立在群山之上 You raise me up to walk on stormy seas 你鼓舞了我, 讓我能夠穿越狂風暴雨的海面 I am strong when I am on your shoulders 當我依靠在你的肩上時, 我堅強了起來 You raise me up…to more than I can be 你鼓舞了我...讓我能夠超越自己 You raise me up so I can stand on mountains 你鼓舞了我, 所以我能夠站立在群山之上 You raise me up to walk on stormy seas 你鼓舞了我, 讓我能夠穿越狂風暴雨的海面 I am strong when I am on your shoulders 當我依靠在你的肩上時, 我堅強了起來 You raise me up… to more than I can be 你鼓舞了我...讓我能夠超越自己 You raise me up… to more than I can be 你鼓舞了我...讓我能夠超越自己


中文人聲版_你鼓舞了我_YOU RAISE ME UP

祢扶持我 YOU RAISE ME UP

留言

這個網誌中的熱門文章

20240505

Kudaki Daki &享主同在

呣免驚耶穌在此