祢扶持我 You Raise Me Up



英文




你扶持我 (You Raise Me Up)
當我沮喪 困倦軟弱的時候
困難臨到 如重擔壓心頭
我仍佇立 在靜默之中等候
直到你來 陪伴在我左右
你扶持我 我能攀越過山崗
你扶持我 穿過暴風巨浪
我很堅強 因能依靠你臂膀
你鼓舞我 讓我超乎想像
When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up… To more than I can be.





你鼓舞了我

留言

這個網誌中的熱門文章

20240505

Kudaki Daki &享主同在

呣免驚耶穌在此